Rowenta RR7387 X-plorer Serie 50 RR7387 Robotstofzuiger - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RR7387 X-plorer Serie 50 RR7387 Robotstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Ilona Delait 16-04-2024

Een betaalbare topper!

Wij hebben "Bob" nu alweer even in huis. Voor deze hadden we een goedkope robotstofzuiger en ik moet zeggen dat dit wel een enorm verschil is. De app om de robotstofzuiger te besturen / in te stellen werkt heel handig en is erg overzichtelijk. Je kunt oa een schema voor schoonmaak instellen en dankzij de infrarood op de stofzuiger creëert hij een raster plattegrond zodat je precies ziet waar hij geweest is. De stofzuiger zelf heeft een zeer goede zuigkracht en gaat niet doelloos je huis rond. Een tapijt met franjes is hij echter niet dol op. De dweil functie is ook top, zelfs met zo'n kleine hoeveelheid water dweilt hij goed. Dat had ik niet verwacht! Als je wekelijks alles even schoonmaakt zoals de borstel etc. dan heb je hier heel lang een nieuwe beste vriend aan. Ik kan niet meer zonder mijn "Bob"! Kortom: veel voor een betaalbare prijs. Aanrader!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Dweilfunctie
  • Plattegrond dmv infrarood
  • Schoonmaakschema
  • Rowenta Robots app

Minpunten

• Hangt vast in franjes tapijt

Rafid 07-04-2024

Topper

Ik had deze stofzuiger bij kennis gezien het valt mee heel erg goed met stofzuigen daarom had ik een gekocht. Ik vid het een prima apparat . Schoonmaken zonder moeite. Ik ik ben erg blij mee

Pluspunten

• 90%

M2992 18-08-2023

Gemak

Mijn eerste robot stofzuiger. Zoveel soorten dat ik door de kruimels de grond niet meer zag (flauw), uiteindelijk voor deze gekozen op basis van prijs-kwaliteitverhouding. Na twee keer gebruiken echt al enorm blij! Voor gebruik zelf nog een keer gestofzuigd en gedweild, en daarna een rondje aangezet om te testen. Waar het vandaan kwam weet ik niet, maar ik was verbaasd hoeveel stof de en haren de stofzuiger al wist te verzamelen. Soms heeft hij een ietwat onlogische route en komt voor mijn gevoel niet overal helemaal bij, maar wat hij doet, doet die goed. Installatie en in gebruik nemen ook enorm gemakkelijk!

Pluspunten

• Gemak
  • Werkt goed

Minpunten

• Raakt vast in bekabeling